iSource ma wyłączność na Apple

Firma iSource została wyłącznym dystrybutorem produktów firmy Apple w Polsce uzyskując status Value Added Distributor (VAD).

W ramach długoterminowej umowy podpisanej z amerykańskim producentem, spółka - obok dystrybucji rozwiązań na platformę Apple - zajmie się rozwojem kanałów sprzedaży, w tym szkoleniami dla resellerów. Stanowisko prezesa zarządu iSource objął Tomasz Włastowski. Głównym akcjonariuszem spółki jest fundusz typu private equity AKJ Investment I Fundusz Inwestycyjny Zamknięty zarządzany przez AKJ Investment TFI S.A.

Reklama

iSource otrzymała od Apple status Value Added Distributor, jako jedyna firma w Polsce. To oznacza, że obok dystrybucji, iSource zajmie się również wsparciem sprzedażowym produktów Apple. - Skoncentrujemy się na dostarczaniu kompleksowych rozwiązań na platformę Apple - zapowiada Tomasz Włastowski, prezes zarządu iSource.

Spółka będzie blisko współpracować z Apple, co w praktyce zapewni partnerom spółki zarówno specjalistyczne szkolenia dotyczące produktów, jak i sprzedaży. iSource jako dystrybutor z wartością dodaną (VAD) ma koncentrować się na rozwoju sprzedaży produktów marki Apple oraz oferty komplementarnej - produktów i akcesoriów na platformę Apple, należących do segmentu premium. - W naszej ocenie istnieje bardzo wysoki potencjał wzrostu sprzedaży produktów marki Apple w Polsce - tłumaczy Tomasz Włastowski.

W ofercie iSource znajdą się 4 grupy rozwiązań dla różnych grup odbiorców: rozwiązania multimedialne dedykowane dla użytkowników domowych (Digital Lifestyle), rozwiązania Creative Pro dla osób i firm, które profesjonalnie lub półprofesjonalnie zajmują się projektowaniem i kreowaniem treści multimedialnych (fotograficy, architekci, muzycy, etc.). iSource będzie także sprzedawał narzędzia dla małych i średnich firm (Small & Medium Business) oraz profesjonalne systemy dla korporacji - zarówno zaawansowane instalacje serwerowe jak i rozwiązania do scentralizowanego i multimedialnego zarządzania treściami korporacyjnymi (Corporate).

Dowiedz się więcej na temat: firma | apple

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje