iPhone 12 do naprawienia tylko przez Apple?

Serwis iFixit wskazuje na potencjalne problemy z samodzielną naprawą iPhone’a 12 przez użytkowników. To celowy zabieg Apple?

Apple znane jest z tego, że stara się ukracać prace niezależnych serwisów - przynajmniej tych, które nie są certyfikowane przez giganta z Cupertino. Tym razem iFixit wzięło na warsztat iPhone’a 12 i okazuje się, że może być on bardzo trudny do naprawienia przez normalnego użytkownika. Błędy, które pojawiły się po samodzielnej naprawie, to między innymi brak możliwości przełączania aparatów, brak reakcji na dotyk użytkownika czy też problemy z autoryzacją. Co ciekawe, iPhone 12 Pro nie wykazywał takich problemów po zmianie samego aparatu.

Reklama

Apple wyjaśnia, że autoryzowane centra serwisowe muszą uruchamiać specjalnie napisaną aplikację przez Apple, która konfiguruje system online podczas naprawy ekranu oraz kamer iPhone’a 12. Wcześniejsza weryfikacja tego typu była potrzebna jedynie podczas wymiany baterii.

Taki zabieg nie powstrzyma serwisantów, jednak może im skutecznie utrudnić pracę. 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Apple
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy