Francuzi w logo TP SA

Telekomunikacja Polska zmieniła swoje logo. Zdaniem prezesa operatora stare logo za bardzo kojarzyło się z poprzednią epoką. W nowym logo zmieniono czcionkę na bardziej nowoczesna, a także dodano logo inwestora strategicznego - France Telecom. Nowe logo przygotowane zostało przez firmę Brand Nature Access (BNA). Pracownicy otrzymali już koszulki z nowym logo. Niedługo zmienione będą papiery firmowe, a do końca przyszłego roku logo pojawi się we wszystkich telepunktach TP SA.

TP SA jest jedną z najbardziej znanych marek na polskim rynku. Jej spontaniczna rozpoznawalność wynosi ponad 95 proc.

Niektórzy analitycy rynku uważają jednak, że zmiana przyszła zbyt wcześnie. Bartłomiej Serafiński z firmy Stratosfera uważa, że zmiana logo powinna nastąpić wtedy, gdy w firmie zachodzą korzystne zmiany. Tymczasem w TP SA tak obecnie nie jest. Firma jest ostatnio często karana zarówno przez URTiP jak i przez UOKiK, wszyscy pamiętamy też wpadkę z Błękitną Linią.

Reklama
Dowiedz się więcej na temat: Orange Polska S.A. | francuzi | logo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy