Reklama

Facebook zmienia sposób wyświetlania treści

Facebook wprowadził zmiany do strumienia aktywności. Użytkownicy od teraz mają zobaczyć treści w inny sposób niż wcześniej.

Facebook był w przeszłości krytykowany za zmiany w strumieniu aktywności, jednak najnowsza z nich może spodobać się użytkownikom. Tym razem portal społecznościowy postawi na wyświetlanie priorytetowych treści bazując na zainteresowaniach - oznacza to, że na tablicy zobaczymy mniej "śmieci".

Reklama

Facebook wykorzysta do zmian nie tylko algorytm, ale również ankiety dla samych użytkowników - dzięki temu będą oni mogli prościej określić, które treści chcą oglądać na swojej ścianie.

Zmiany wejdą w życie na przestrzeni najbliższych tygodni. 

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Facebook

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje