Facebook wprowadza nowe logo

Marka Facebook stworzyła nowe logo, które ma jasno oddzielać produkty firmy od popularnego serwisu społecznościowego.

Gdy wspomina się o firmie Facebook, niemal w każdej głowie, od razu, pojawia się obraz znanego portalu społecznościowego o tej samej nazwie. Nic dziwnego, to właśnie on był pierwszym dziełem amerykańskiego giganta.

Jednak teraz, 15 lat później, marka ta zrzesza dużo więcej podmiotów niż tylko tę jedną usługę. Wśród nich znalazły się nie tylko aplikacje, takie jak Instagram czy WhatsApp, ale też duże firmy zajmujące się produkcją sprzętu, np. Oculus.

Dlatego też postanowiono odróżnić samą firmę od aplikacji społecznościowej i stworzyć całkowicie nowe logo łączące wszystkie produkty pod jednym nazewnictwem. Nie oznacza to oczywiście jakichkolwiek zmian w portalu. Logo aplikacji Facebook pozostanie niezmienione.  

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Facebook | Internet | Media społecznościowe | aplikacja | Mark Zuckerberg
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama