Reklama

Clubhouse – ekskluzywna sieć społecznościowa. Nowy hit z Doliny Krzemowej

Aplikacja Clubhouse, mimo że posiada zaledwie 2 tys. użytkowników jest nowym hitem Doliny Krzemowej. Program zrzesza w sobie największych inwestorów i celebrytów.

Może się wydawać, iż 2020 rok należy do aplikacji TikTok, jednak nic bardziej mylnego. Wśród nowych aplikacji społecznościowych pojawił się Clubhouse - ekskluzywna, dostępna na zaproszenie platforma, która zrzesza w sobie czołowych inwestorów, a nawet celebrytów.

Reklama

Ekskluzywna aplikacja Clubhouse jest póki co dostępna jedynie w fazie beta i działa tylko na zaproszenie. Co lepsze, musi ona być w każdym przypadku ręcznie instalowana na smartfonie użytkownika. Ogranicza to więc skutecznie liczbę osób, które mogą z niej skorzystać. Wśród użytkowników znajdujących się na platformie znajdziemy takie osoby, jak Kevin Hart, MC Hammer, Deepak Chopra, Ashton Kutcher czy Will.I.Am. Oprócz tego Clubhouse posiada wielu użytkowników z amerykańskiej Doliny Krzemowej.

Clubhouse to oparta na dźwięku aplikacja społecznościowa, która umożliwia dołączanie do grupowych rozmów telefonicznych - tworzy więc ona swego rodzaju spotkania online. Użytkownicy mogą w każdej chwili dołączać lub rezygnować z danej rozmowy i przechodzić między "pokojami". Przypomina to więc prywatną imprezę z wieloma grupami osób. Jedna z osób korzystająca z Clubhouse porównała aplikację do Twittera w czasie rzeczywistym.

Apka wygląda więc na pierwszy rzut oka, jak początki Facebooka - w tym przypadku mogą zarejestrować się jednak tylko zaproszone osoby. Nie wiadomo, jak duży aplikacja odniesie sukces oraz jakie kręgi będą się wokół niej obracać.  

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Clubhouse

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje