Reklama

Biedronka wprowadza duże zmiany - chodzi o aplikację mobilną

Sieć sklepów Biedronka zmienia zasady karty lojalnościowej. Niebawem będzie ona dostępna jedynie w formie aplikacji mobilnej.

Spore zmiany czekają klientów sieci dyskontów. Usługa lojalnościowa bazująca do tej pory na karcie Moja Biedronka przemieni się w aplikację na smartfony. Jest to związane bezpośrednio z chęcią zwiększenia usług cyfrowych, na wzór rozwiązania stosowanego m.in. w sklepach Lidl.

Program lojalnościowy Biedronki działa od drugiej połowy 2016 roku. Jak wynika z danych opublikowanych przez agencję Newseria, z karty Moja Biedronka korzysta obecnie 10 mln Polaków. Wycofanie się z fizycznego produktu, na rzecz rozwiązania cyfrowego będzie zatem wymagało ogromnego zaplecza logistycznego oraz reklamowego. Pomimo dużej popularności, sama karta Moja Biedronka nie zbiera zbyt pozytywnych opinii - teraz ma się to zmienić, tak przynajmniej twierdzi firma stojąca za tą marką.

Reklama

To nie jedyne zmiany jakie wprowadziła w ostatnim czasie grupa Jeronimo Martins - właściciel sieci sklepów. Reagując na pandemie, Biedronka uruchomiła dostawy zakupów do domu. Rozwiązanie, bazujące na technologiach Glovo, jest obecnie dostępne w 28 miastach Polski. 

Oglądaj najnowsze promocje i planuj zakupy z ding.pl

INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje