Awaria sieci w PKO BP

Bank PKO BP miał we wtorek (16.09.2008) problemy z obsługą klientów w oddziałach - system informatyczny banku nie działał w ogóle lub działał bardzo wolno. Według biura prasowego PKO BP, system informatyczny już naprawiono. Informację o awarii w oddziałach PKO BP podało jako pierwsze Radio ZET.

Monika Floriańczyk z biura prasowego PKO BP powiedziała, że problemy dotyczyły jedynie obsługi w oddziałach banku w kraju. Dostęp przez internet, wypłaty w bankomatach, zlecenia przez telefon czy płatności w sklepach działały normalnie - powiedziała Floriańczyk.

Poinformowała, że sygnały o spowolnieniu systemu informatycznego obsługującego oddziały, pojawiły się już w poniedziałek.

- To duży system, czasami - jak w każdym elektronicznym układzie - zdarzają się problemy - powiedziała.

PKO BP jest jednym z największych polskich banków, ma największą sieć sprzedaży w kraju.

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: bank | radio Zet | system informatyczny | problemy | awaria | PKO BP SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy