Reklama

Amazon.pl - firma oficjalnie potwierdza start polskiej wersji sklepu

Amazon ogłasza rozpoczęcie prac nad uruchomieniem w Polsce Amazon.pl. Konkretna data startu nie została podana.

"Amazon od wielu lat wspiera polskich klientów oraz pomaga sprzedawać produkty polskich przedsiębiorców w naszych europejskich sklepach. Kolejnym etapem jest wprowadzenie pełnej oferty detalicznej dla konsumentów w Polsce i właśnie nadszedł czas na ten krok. Cieszymy się, że możemy wzmocnić pozycję polskich firm za pośrednictwem Amazon, inwestując w narzędzia i usługi, które pomogą im się rozwijać" - powiedział Alex Ootes, wiceprezes ds. rozwoju w UE Amazon. "Jesteśmy przekonani, że skupiając się na tym, co naszym zdaniem klienci cenią najbardziej - niskich cenach, szerokim wyborze towarów i ich szybkiej dostawie - z czasem zdobędziemy zaufanie klientów w Polsce" - dodał.

Reklama

Od dziś przedsiębiorcy, planujący sprzedaż za pośrednictwem Amazon w Polsce oraz globalnie, mogą rejestrować swoje konta po polsku na sell.amazon.pl w ramach przygotowań do premiery serwisu.

Raptem tydzień temu Amazon potwierdził plany otwarcia w 2021 r. nowego budynku o powierzchni 193 tys. m² w Świebodzinie. Dziesiąte centrum logistyczne Amazon w Polsce zostanie wyposażone w zaawansowaną technologię Amazon Robotics - pracowników będzie wspierać 3 tys. robotów.

W ubiegłym roku Amazon otworzył dwa nowe centra w kraju - w Gliwicach i Łodzi, zwiększając tym samym łączną liczbę stałych etatów w Polsce do 18 tys.

- Wejście Amazona z pewnością wpłynie ożywczo na rynek, co z kolei przełożyć się powinno na pozytywne doświadczenia zakupowe konsumentów. Nie spodziewałbym się jednak, iż Amazon będzie głównym rozgrywającym za dwa lata, a każdy kupujący w sieci rozpocznie od razu zakupy poprzez ten serwis. Nie zapominajmy, że na naszym rodzimym rynku istnieje już marketplace, znany od wielu lat, a jednocześnie otwierają się cały czas kolejne sklepy internetowe, cieszące się wielką popularnością i lojalnością klientów, przywiązanych do marki - komentuje tę informację Artur Halik, Head of Sales w Shoper.


INTERIA.PL/informacje prasowe

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: amazon.pl

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje