TP SA: ma prestiż, ale...

Wizerunek największego operatora na rynku - Telekomunikacji Polskiej - istotnie różni się od wizerunku pozostałych operatorów - TP SA jest przez klientów biznesowych odbierana jest jako najbardziej prestiżowa, ale zarazem najmniej rozumiejąca swoich odbiorców.

Wizerunek największego operatora na rynku - Telekomunikacji Polskiej - istotnie różni się od wizerunku pozostałych operatorów - TP SA jest przez klientów biznesowych odbierana jest jako najbardziej prestiżowa, ale zarazem najmniej rozumiejąca swoich odbiorców.

Badanie TNS Telecoms Index B2B zrealizowano w marcu. Telekomunikacja Polska otrzymała najbardziej skrajne oceny. Pod względem stabilności, szerokiego zakresu usług, nowych technologii i prestiżu TP uzyskała najwyższe wyniki wśród firm obecnych na rynku. Z kolei dużo gorzej od konkurencji TP wypadła w kategoriach: biurokracja, elastyczność oraz rozumienie klientów.

Wizerunek Netii i Dialogu jest bardzo podobny. Różnice między nimi są istotne tylko w przypadku prestiżu i biurokracji, obie na korzyść Netii. Poza tym, Netia postrzegana jest jako operator, który w największym stopniu oferuje doradztwo i pomoc przy wyborze taryf i usług. Netia i Dialog zostały ocenione jako dostawcy najlepiej rozumiejący swoich klientów. Netia okazała się również najmniej biurokratycznym operatorem.

Reklama

Bardzo zbliżone są również profile NOM-u i Tele2. NOM najbardziej kojarzony jest z elastycznością i wychodzeniem naprzeciw oczekiwaniom klientów. Elastyczność jest również cechą Tele2 - operatora opisywanego poza tym przez minimum formalności i brak biurokracji. Oceny Netii są wyższe od ocen NOM-u i Tele2 we wszystkich kategoriach.

W badaniu TNS Telecoms Index B2B porównano wizerunek operatorów telefonii stacjonarnej wśród klientów biznesowych, tzn. przedsiębiorstw zatrudniających 10 pracowników i więcej. Respondentami były osoby decydujące o rozwiązaniach telekomunikacyjnych w badanych firmach. Porównania dokonano w oparciu o następujące wymiary wizerunku operatorów: elastyczność, stabilność, prestiż, zakres usług, zrozumienie klientów, oferowanie doradztwa, biurokracja, nowatorstwo.

(mobile.net.pl)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Orange Polska S.A. | tele2 | wizerunek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama