Reklama

OKI o sprzedaży drukarek

Najnowsze dane IDC mówią o wysokim wzroście sprzedaży kolorowych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych OKI Printing Solutions w drugim kwartale 2005 roku. Dotyczy on rynków europejskich, ale także polskiego.

W Hiszpanii OKI Printing Solutions sprzedała o 67 proc. (IDC Colour Page Printer figures: Q2 2004 - 17,777, Q2 2005 - 27,403) więcej urządzeń niż w ubiegłym roku, zwiększając tym samym swój udział w rynku do 38,6 procent. Na Ukrainie, OKI z 55-procentowym udziałem w rynku zajmuje pierwszą pozycję w sprzedaży urządzeń drukujących.

Reklama

Polski oddział OKI Printing Solutions w drugiej połowie 2005 roku sprzedał 1160 kolorowych urządzeń drukujących - blisko trzykrotnie więcej niż porównywalnym okresie 2004 roku (438 urządzeń). Obecnie OKI Printing Solutions zajmuje drugą pozycję na krajowym rynku sprzedaży kolorowych urządzeń drukujących.

- Pierwsza drukarka OKI wykorzystująca LED-ową technologię druku miała światową premierę w 1981 roku. Od tamtego czasu intensywnie rozwijamy naszą unikalną technologię. Nie ma wątpliwości, że drukarki LED znakomicie sprawdzają się w firmach, którym zależy na szybkim uzyskiwaniu wysokiej jakości wydruków. Na ko niec bieżącego roku fiskalnego, tj. 31 marca 2006 roku zamierzamy osiągnąć sprzedaż na poziomie 700 tysięcy urządzeń, co stanowi 30-procentowy wzrost w stosunku do porównywalnego okresu ubiegłego roku - powiedział Piotr Nowak, dyrektor regionalny ds. Europy Centralnej i Wschodniej w OKI Printing Solutions.

Brief.pl

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: drukarka

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje