Lenovo dla przeciętnego konsumenta

Lenovo przedstawił zupełnie nową linię komputerów przenośnych i stacjonarnych - odpowiednio IdeaPad i IdeaCentre.

Wszystkie nowości dedykowane są typowym użytkownikom, podczas gdy ThinkPady i ThinkCentre mają znaleźć zastosowanie u klientów biznesowych.

Pierwsza seria laptopów Lenovo, które przeznaczone są m.in. do rozrywki, pojawi się początkowo wyłącznie w Stanach Zjednoczonych. Można spodziewać się dużego sukcesu tych notebooków, ponieważ dotychczas obecne w sprzedaży ThinkPady cieszą się nieprawdopodobną wręcz popularnością. Cechy, które wyróżniają IdeaPady to z pewnością oryginalne wzornictwo, gdzie nie brakuje nawet znakomitych wykończeń z ozdobnej faktury.

Reklama

Co więcej, nowe komputery przenośne mogą pochwalić się także wysokiej jakości matrycami. Jakość obrazu powinna być naprawdę dobra, podobnie jak w przypadku ThinkPadów.

Koncern dołączył do IdeaPadów specjalne klawisze reagujące na dotyk. Znajdują się one nad klawiaturą i są odpowiedzialne za funkcje związane z multimediami. Nie brakuje także jasnopomarańczowego przycisku o nazwie Shuttle Key. Dzięki niemu można np. obniżyć poziom głośności wbudowanych w notebooku głośników. Jeśli jednak zastosujemy go wraz z klawiszami multimedialnymi, uzyskamy dostęp do jeszcze innych funkcji - działa na takiej samej zasadzie jak klawisz FN.

W każdym IdeaPadzie znaleźć można kamerki internetowe o rozdzielczości 1,3 mln pikseli, jak i oprogramowanie VeriFace, które oferuje możliwość zabezpieczenia laptopa mechanizmem rozpoznawania twarzy użytkownika. Nie zabrakło także znanego z laptopów Lenovo rozwiązania ThinkVantage. Jest to oprogramowanie, które pozwoli ci przeprowadzić m.in. kopię zapasową danych, do tego w bardzo łatwy sposób.

IdeaPady występują w trzech wersjach: z matrycą 17-, 15,4- i 11,1-calową. Mają być także wyposażone w twarde dyski o pojemności 500 GB, karty graficzne ATI Radeon HD 2600, napędy optyczne Blu-ray oraz wyjścia HDMI.

CafePC.pl
Dowiedz się więcej na temat: Lenovo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama