"Kostka" jedzie do Europy

Jeszcze w marcu rozpocznie się europejska kampania reklamowa konsoli GameCube. Jej producent - japońska firma Nintendo - przeznaczy na ten cel 100 mln euro. Reklamy "kostki" zagoszczą w Internecie, telewizji, kinach, prasie, sklepach i na ulicznych billboardach. Kampania promocyjna swoim zasięgiem obejmie 15 krajów. W połowie marca w europejskich centrach handlowych pojawi się 3,5 tys. konsol wyposażonych w płytę CD z grywalnymi demami kilku gier.

Głównym hasłem akcji będzie "Life's a game" ("Życie jest grą").

Nintendo - tradycyjnie kierujące swoje produkty do najmłodszych graczy - liczy, że GameCube zainteresuje również osoby dorosłe. Ma w tym pomóc m.in. wyłączność uzyskana na słynną serię gier survival-horror "Resident Evil". Jak mówi David Gosen, dyrektor sprzedaży i marketingu w Nintendo of Europe: "GameCube to propozycja dla wszystkich graczy w każdym wieku: od 8 do 80 lat".

Europejska premiera "kostki" zaplanowana jest na 3 maja. GameCube ma kosztować 249 euro. W dniu debiutu konsoli dostępnych będzie 20 tytułów gier, sprzedawanych w cenie około 60 euro każda.

Reklama

Agencja 4D

INTERIA.PL/AFP/PAP
Dowiedz się więcej na temat: kampania reklamowa | kampania | kostka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy