HP stawia na drukarki 2.0

Hewlett-Packard rozpoczyna wartą 300 mln kampanię reklamową, której celem jest promocja internetowych funkcji drukarek.

Kampania "Print 2.0" ma opierać się na promocji drukowania jako integralnej części internetu. Kampania ma pokazać, że drukarka ma jeszcze prawo bytu w cyfrowym świecie. HP mówi m.in. o drukowaniu materiałów ze stron społecznościowych oraz tworzeniu kolaży lub wizytówek przy pomocy sieciowych aplikacji autorstwa HP.

W czerwcu HP podało, że celem Print 2.0 jest dostosowanie technologii druku do nowych potrzeb firm i klientów indywidualnych, którzy coraz częściej drukują informacje bezpośrednio z serwisów internetowych. Informacje pochodzące z internetu stanowią niemal połowę (48 proc.) wszystkich dokumentów drukowanych w domach.

Reklama

Aby wyjść na przeciw amerykańskim internautom, HP zdecydowało się na partnerstwo z Yahoo i stworzenie specjalnego toolbar związanego z drukowaniem

Jak podaje Reuters - 28 proc. przychodów HP pochodzi ze sprzedaży drukarek.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: kampania | HP | Drukarka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy