Chodzące reklamy

Pod nazwą "Chibi Vision" Japończycy opatentowali nowy sposób wyświetlania reklam. Rozwiązanie polega na podczepieniu pod plecak niewielkich (7-calowych) paneli LCD, na których prezentowane są filmy reklamowe. Urządzenie obsługuje wiele formatów nośników, m.in. DVD, CD, SVCD, MP3, CDDA, JPEG, CD-R, CD-RW, DVD-R i DVD-RW. Chibi Vision jest wyposażony w zestaw stereofonicznych głośników, a waga zestawu wraz z baterią nie przekracza 500 g.

Pomysłodawca - Universal Planners - chce wypożyczać nietypowe plecaki za 70 tys. jenów dziennie (ok. 2,2 tys. złotych). W gestii reklamodawcy pozostaje znalezienie chętnej osoby, która będzie chodzić po ulicach prezentując "plecakowe" reklamy.

Reklama

(4D)

Dowiedz się więcej na temat: DVD | reklamy

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje