Błąd Intela a zwrot naszego notebooka

Jeśli masz notebooka z wadliwym chipsetem Intela - można go oddać i w zamian otrzymać sprawny model.

Usterka w chipsetach Coguar Point dla drugiej generacji procesorów Intel Core wywołała na rynku spore zamieszanie. Cieszy jednak szybka i zdecydowana reakcja, zarówno Intela jak i producentów laptopów, którzy oferują naprawdę korzystne dla konsumentów rozwiązania problemu. Praktycznie w każdym przypadku laptop można oddać do naprawy i pozbyć się usterki bez ponoszenia żadnych kosztów. To jednak nie każdemu musi odpowiadać - naprawa może bowiem potrwać, a laptop dla wielu jest niezbędnym narzędziem pracy. W związku z tym m.in. Toshiba i Asus oferują pełny zwrot gotówki dla nabywców wadliwych komputerów.

Na podobne rozwiązanie decydują się także inni producenci. Często jest możliwa również wymiana na nowy, pozbawiony wady model. Obecnie sprawą powinni zainteresować się posiadacze komputerów:

- Asus - G73SW, N43SL, N43SN, N53SN, N53SV, N73SV;

- Toshiba - wybrane modele z serii A660, A665, A665 3D, L655, M645, R835, X500, X505 i E305;

- Dell - Alienware M17x R3, XPS 17 3D.

Pozostali producenci już pracują nad rozwiązaniem problemu, więc trzeba śledzić informacje pojawiające się na ich stronach internetowych. Na razie dostawy nowych notebooków zostały wstrzymane i prawdopodobnie na laptopy z drugą generacją procesorów Intel Core będziemy musieli poczekać do marca.

Reklama

Wtedy jednak możemy oczekiwać lepszych cen - Samsung już zapowiedział obniżki i zapewne inni producenci pójdą w jego ślady. Nie ma więc tego złego, co by na dobre nie wyszło.

http://gadzetomania.pl/

Gadżetomania.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy