Wizj(on)er w Dialogu
1 stycznia w ofercie Dialogu pojawiła się nowa usługa - Wizjer - umożliwiająca wyświetlenie numeru osoby do nas telefonującej, podobnie jak ma to miejsce w przypadku telefonii komórkowej.
Usługa Wizjer kosztuje 3 złote miesięcznie - aby ją aktywować, wystarczy zadzwonić do TeleCentrum (0801 121518). Specjalna przystawka do telefonu analogowego z wyświetlaczem kosztuje około 60 zł - polecane przez Dialog urządzenie można nabyć we wszystkich Punktach Partnerskich Dialogu (adresy na stronie internetowej).
Od 8 stycznia br. zmienił się numer telefonu TeleCentrum Dialogu. Nowy numer - 0801 121518 - zastąpi bezpłatną infolinię 0800 424548.
Jak informują przedstawiciele Dialogu, zmiana numeru infolinii na numer płatny (cena jednego impulsu niezależnie od czasu trwania rozmowy) - 0801 121518 - podyktowana jest potrzebą usprawnienia telefonicznej obsługi naszych klientów. W ciągu miesiąca pracownicy TeleCentrum przeprowadzają ok. 220 tysięcy rozmów - niekiedy odbierają ponad 9500 telefonów dziennie. Wiele z nich to telefony od osób, które nie mają żadnej sprawy do załatwienia (telefonują np. dla żartu lub by wypełnić swój czas). Zdarza się, że takie telefony stanowią 80% wszystkich połączeń z TeleCentrum - duża część tych połączeń dokonywana jest z budek telefonicznych. Mamy nadzieję, że wprowadzenie opłat za korzystanie z infolinii wyeliminuje w znacznym stopniu przede wszystkim uciążliwe żarty z budek telefonicznych.
TeleCentrum obsługuje infolinię codziennie od 7.00 do 23.00 (we wszystkie dni tygodnia).
Nowy numer - 0801 121518 - już działa. Stary - 800 424548 - będzie czynny jeszcze przez miesiąc - do 7 lutego. Potem - na miesiąc - uruchomiona zostanie zapowiedź informująca o zmianie numeru.
Więcej informacji - www.dialogok.pl