3Com rozbuduje VoIP

Firma 3Com ogłosiła plany rozszerzenia własnej platformy telefonii IP.. Przedsięwzięcie ma na celu rozszerzenie możliwości wykorzystania rozwiązań telefonii IP poza sieci lokalne LAN. Jest to szczególnie istotne dla klientów wymagających systemów telefonicznych różnej wielkości, bazujących na protokole IP, których biura mieszczą się w wielu lokalizacjach. Wprowadzona strategia zakłada dostosowanie rozwiązań 3Com do wymagań przedsiębiorstwa każdej wielkości.

Firma 3Com ogłosiła plany rozszerzenia własnej platformy telefonii IP.. Przedsięwzięcie ma na celu rozszerzenie możliwości wykorzystania rozwiązań telefonii IP poza sieci lokalne LAN. Jest to szczególnie istotne dla klientów wymagających systemów telefonicznych różnej wielkości, bazujących na protokole IP, których biura mieszczą się w wielu lokalizacjach. Wprowadzona strategia zakłada dostosowanie rozwiązań 3Com do wymagań przedsiębiorstwa każdej wielkości.

We wstępnych pracach z największymi przedsiębiorstwami z sektora usług finansowych, 3Com prezentuje projekt architektury IP i aplikacji, które są w stanie przynieść zwrot poniesionych inwestycji, jako wynik znacznych oszczędności powstających na jednego użytkownika w ciągu jednego roku. Potencjalne oszczędności w przedsiębiorstwie mogą wystąpić w rezultacie zdolności systemu firmy 3Com do:

· Zarządzania wieloma lokalizacjami z centralnej, skalowanej lokalizacji,

· Redukcji kosztów operacyjnych przedsiębiorstwa związanych z usługami głosowymi i związanymi z nimi aplikacjami, poprzez stworzenie jednej sieci z pojedynczym punktem zarządzania,

Reklama

· Dostarczania nowych zastosowań, które zwiększają wydajność· i odpowiedzialność· pracowników wobec klientów.

3Com ocenia, że na rynek telefonii IP dla przedsiębiorstw wpływają następujące czynniki:

· Niski całkowity koszt posiadania,

· Skalowalność· pozwalająca na pracę w rozproszonym środowisku oraz dająca możliwości zarządzania i utrzymywania z jednej lub wielu lokalizacji,

· Otwarta, oparta o standardy architektura, pozwalająca na integrowanie najlepszych w swojej klasie rozwiązań,

· Prosty i elastyczny plan migracji pozwalający każdemu klientowi na przejście do telefonii IP własnym torem.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: przedsiębiorstwa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy