YouTube ciągle na minusie

Google niechętnie mówi o zyskach jakie powinien przynosić mu największy na świecie serwis z filmami. Jednym z wyjątków było niedawne oświadczenie Erica Schmidta, który powiedział, że działalność YouTube'a jest bliska bycia opłacalną. Mówiąc po polsku: cały czas jest na minusie.

Ponad pięć lat udostępniania filmów nie przyniosło YouTube'owi oczekiwanych zysków. Zaskakujące są więc niektóre decyzje bezpośrednio związane z możliwością zarobienia przez Google pieniędzy: z jednej strony firma odwleka wprowadzenia usługi pay-per-view, z drugiej - umożliwia użytkownikom serwisu omijanie reklam i wydłużanie czasu wrzucanych przez nich filmów.

Niebawem może się przekonamy, jak "bliski" opłacalności jest YouTube.

Źródło informacji

gizmodo.pl
Dowiedz się więcej na temat: pay-per-view | Google | YouTube
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy