Reklama

Yahoo cię śledzi

Reklamy publikowane na Yahoo będą personalizowane w oparciu o region logowania użytkownika. Dzięki porozumieniu z Akamai Technologies Yahoo będzie mogło skorzystać z technologii EdgeScape, która pozwala na określenie kraju, regionu, a nawet miasta, w którym znajduje się internauta.

Ułatwi to dostosowywanie ogłoszeń do wymagań określonych ryków ? a właśnie kłopoty z reklamą kierowaną są główną bolączką portali ogólnych. Jednocześnie Yahoo będzie mogło zablokować dostęp do niektórych swoich zasobów określonym krajom ? to opcja szczególnie przydatna w świetle procesów wytoczonych witrynie we Francji (o rozpowszechnianie treści nazistowskich ? sąd orzekł, że strona musi zablokować dostęp do niektórych zasobów obywatelom francuskim).

(Enter)

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: yahoo

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje