Reklama

Twitter wypowiada wojnę Facebookowi

​Nieoficjalna wojna pomiędzy Twitterem a Facebookiem trwa od lat. W końcu obydwa serwisy społecznościowe rywalizują o miano tego najpopularniejszego, próbując zaskarbić sobie przychylność jak największej publiczności. Tym razem bitwa rozegra się jednak na poletku plików wideo.

W obliczu pojawienia się nowej funkcji Instagramu, która pozwala na postowanie krótkich filmików, Twitter boi się o swój odpowiednik w postaci Vine. Dlatego też zaledwie kilka godzin po konferencji Facebooka, zaczął rozsyłać e-maile do swoich użytkowników, informując o usłudze i przedstawiając ją w jak najlepszym świetle.

Reklama


Czyżby Twitter bał się dominacji Instagramu również na tym gruncie? Wszakże ten drugi oferuje możliwość postowania dłuższych filmików, które dodatkowo można urozmaicić przygotowanymi efektami. Twitter zapowiedział natomiast, iż w najbliższym czasie doda nowe funkcjonalności do swojego serwisu.

Zdaje się jednak, iż Vine jest skazane na porażkę. W obliczu 160 milionów miesięcznych użytkowników, którzy korzystają z Instagramu, nawet najlepsza promocja może zawieść.

Dowiedz się więcej na temat: Instagram | twitter | Facebook

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje