To nie to

Około 35 mln Amerykanów dokonuje zakupów przez Internet, ale ponad 40 proc. z nich nie jest zadowolonych z tego sposobu kupowania produktów. Z badania przeprowadzonego przez grupę obrony konsumentów NLC oraz Harris Interactive wynika, że zakupy za pośrednictwem Internetu są korzystne zarówno dla sprzedawców, jak i nabywców. Jednakże nabywcy muszą się liczyć z ryzykiem oszustw internetowych.

Około 35 mln Amerykanów dokonuje
 zakupów przez Internet, ale ponad 40 proc. z nich nie jest
 zadowolonych z tego sposobu kupowania produktów.

 Z badania przeprowadzonego przez grupę obrony konsumentów NLC
 oraz Harris Interactive wynika, że zakupy za pośrednictwem
 Internetu są korzystne zarówno dla sprzedawców, jak i nabywców.  Jednakże nabywcy muszą się liczyć z ryzykiem oszustw
 internetowych.

W ubiegłym roku osoby naciągnięte w sieci straciły

przeciętnie 326 dolarów.

Spośród niezadowolonych klientów internetowych 20 proc. skarży

się na zwłokę w dostawie towaru, 11 proc. twierdzi, że przysłano

im nie to, co zamówili, 10 proc., że przysłany przedmiot był

uszkodzony, zaś 10 proc., że nie dostali w ogóle nic.

Również sprzedawcy skarżą się na internetowy handel. Nie

satysfakcjonuje on 52 proc. z nich. 34 proc. skarży się na

opóźnienia w zapłacie za towar, 27 proc. za na brak zapłaty, a 20

Reklama

proc. na przypadki anulowania transakcji.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy