System do analizy wydajności pracowników

Alcatel-Lucent poinformowała o wprowadzeniu na rynek rozwiązania analizującego wydajność pracowników we wszystkich kanałach komunikacji.

Pakiet Genesys Workforce Optimization (WFO), stanowiący część rozwiązania Genesys 8 firmy Alcatel-Lucent. Analiza obejmuje serwisy społecznościowe, wiadomości SMS oraz czaty internetowe w czasie rzeczywistym. Rozwiązanie zawiera nowe, rozbudowane funkcje centralnego definiowania kompetencji pracowników i zarządzania nimi, a także przydzielania zadań z uwzględnieniem kryteriów wydajności. Efektem są plany szkoleń i harmonogramy, dzięki którym powstaje bardziej dynamiczna, wydajna i skuteczna struktura organizacyjna, a jednocześnie obniżeniu ulegają koszty obsługi i administracji.

- Liczba pracowników w naszym przedsiębiorstwie rośnie. Dlatego też doceniamy mechanizmy zwiększania produktywności i wydajności pracowników poprzez lepszą organizację ich pracy. Obejmuje to zarządzanie pracownikami i szkolenia prowadzone w czasie rzeczywistym - powiedział Han San Lim, dyrektor centrum kontaktów z klientami w firmie Shangri-La Hotels.

Rozwiązanie Genesys WFO korzysta z unikalnego pięciostopniowego modelu budowania efektywności pracowników. Pozwala on firmom ograniczyć koszty i zrealizować cele rozwojowe, a jednocześnie zwiększyć poziom zadowolenia klientów. Funkcje pakietu obejmują zarządzanie personelem, rejestrowanie i zarządzanie jakością oraz zarządzanie kompetencjami i wydajnością. F

Reklama

Funkcje te umożliwiają:

1) planowanie i tworzenie harmonogramów dla personelu w całym przedsiębiorstwie;

2) przydzielanie zadań z wykorzystaniem mechanizmów inteligentnej dystrybucji udostępnianych przez platformę Genesys;

3) kontrolowanie i wprowadzanie zmian w czasie rzeczywistym;

4) analizowanie danych i znajdowanie korelacji z lukami kompetencyjnymi;

5) tworzenie grup kompetencyjnych na podstawie szczegółowo określonych potrzeb w zakresie szkoleń i precyzyjnie zdefiniowanych harmonogramów.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: W.E. | Alcatel | Alcatel-Lucent | ANALIZY
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy