Standard personalizacji?

Personalizacja wzbudza ostatnio gorące dyskusje. Jedni uważają ją za dobrodziejstwo, umożliwiające szybsze otrzymywanie potrzebnych informacji i towarów, inni twierdzą, że to "zamach na internetową wolność". Powstało bardzo dużo procedur mających służyć temu celowi i zaczyna się robić lekki bałagan.

Personalizacja wzbudza ostatnio gorące dyskusje. Jedni uważają ją za dobrodziejstwo, umożliwiające szybsze otrzymywanie potrzebnych informacji i towarów, inni twierdzą, że to "zamach na internetową wolność". Powstało bardzo dużo procedur mających służyć temu celowi i zaczyna się robić lekki bałagan.

W związku z tym 26 dużych internetowych firm z USA postanowiło powołać konsorcjum, które zajmie się standaryzacją personalizacji (tłumacząc to na polski: zajmą się ustaleniem jednolitych reguł, z których należy korzystać przy tworzeniu procedur ułatwiających życie użytkownikowi). Najważniejszym problemem do rozstrzygnięcia jest na razie pogodzenie zebrania jak największej liczby danych (im ich więcej, tym łatwiej jest dopasować) z prawem użytkownika do ochrony jego niektórych danych osobowych. Zainteresowani tym tematem mogą zajrzeć na stronę WWW: Personalization

Reklama
NewNews
Dowiedz się więcej na temat: standard
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy