Portal COK Microsoft Polska

Microsoft uruchomił nowy mini portal Centrum Obsługi Klienta Microsoft w Polsce, zawierający najświeższe, fachowe informacje oraz porady na temat produktów firmy . Nowy portal (www.msinfo.pl/) nie zastępuje dotychczasowej strony polskiego oddziału firmy Microsoft - (www.microsoft.com/poland). Jego zadaniem jest natomiast uzupełnienie informacji dla klientów, partnerów i wszystkich użytkowników oprogramowania Microsoft, o elementy, które nie są obecnie z różnych względów możliwe do zaprezentowania na serwerach Microsoftu.

Microsoft uruchomił nowy mini portal Centrum Obsługi Klienta Microsoft w Polsce, zawierający najświeższe, fachowe informacje oraz porady na temat produktów firmy . Nowy portal (www.msinfo.pl/) nie zastępuje dotychczasowej strony polskiego oddziału firmy Microsoft - (www.microsoft.com/poland). Jego zadaniem jest natomiast uzupełnienie informacji dla klientów, partnerów i wszystkich użytkowników oprogramowania Microsoft, o elementy, które nie są obecnie z różnych względów możliwe do zaprezentowania na serwerach Microsoftu.

Serwer, na którym działa nowy portal, zlokalizowany jest w Polsce i wykorzystuje wyłącznie technologię Microsoft - SharePoint Portal Server.

W chwili obecnej, portal zawiera m.in.:

- ponad 2000 artykułów technicznych z tzw. Bazy Wiedzy, pogrupowanych według produktów i technologii, z możliwością wyszukiwania,

- moduły informacyjne - jak, kiedy i w jakim przypadku można się skontaktować z Centrum Obsługi Klienta Microsoft oraz jakie są podstawowe zasady ułatwiające współpracę,

- rejestrację na seminaria,

- użyteczne linki,

Reklama

- lokalne miejsce pobierania poprawek i łatek.

"Chcemy, aby portal msinfo.pl, wraz ze stronami WWW Microsoftu stanowił główne źródło internetowej pomocy Microsoft dla polskich użytkowników" - powiedział Jacek Jelitto, odpowiedzialny za wsparcie techniczne w polskim oddziale firmy Microsoft. "W najbliższym okresie zamierzamy rozbudować funkcjonalność nowo powstałego portalu. Dodamy m.in.: aktualności na temat wsparcia technicznego oraz formularze zgłaszania problemów przez sieć WWW. Umożliwimy także zamawianie płyt CD z uaktualnieniami i poprawkami do naszych produktów. Oczywiście, stworzymy również grupy dyskusyjne, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i inne pomocne narzędzia" - dodaje Jacek Jelito.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firmy | portal | Microsoft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy