Nowe szaty mBanku

Najstarszy bank internetowy w Polsce rozpoczął intensywną kampanię swoich usług w mediach ? jej elementem jest nowy design strony internetowej. Istotną częścią tej kampanii są spoty telewizyjne. Z kolei wizytówka mBanku w Internecie swój obecny kształt zawdzięcza Instytutowi Rozwoju Reklamy.

Najstarszy bank internetowy w Polsce rozpoczął intensywną kampanię swoich usług w mediach ? jej elementem jest nowy design strony internetowej. Istotną częścią tej kampanii są spoty telewizyjne. Z kolei wizytówka mBanku w Internecie swój obecny kształt zawdzięcza Instytutowi Rozwoju Reklamy.

Instytut, obsługujący bank już niemal od dwóch lat zaprojektował stronę www.mbank.pl w sposób nawiązujący do przekazu reklam telewizyjnych swojego klienta. Z kolei pod adresem www.mbank.com.pl tradycjonaliści odnajdą dotychczasowy system obsługi klienta na witrynie wzbogaconej ponadto o elementy dodane przez IRR.

(Enter)

Dowiedz się więcej na temat: mBank | bank | szaty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy