Nowe szaty króla

Od 2 lipca można oficjalnie (o nieoficjalnej premierze serwis NT pisał w polowie czerwca) podziwiać w Internecie nowy design strony głównej popularnego portalu Yahoo! Zmiany, zapowiedziane przez firmę niecały miesiąc temu, stanowią pierwszą od 1995 roku istotną ingerencję w image portalu.

Od 2 lipca można oficjalnie (o nieoficjalnej premierze serwis NT pisał w polowie czerwca) podziwiać w Internecie nowy design strony głównej popularnego portalu Yahoo! Zmiany, zapowiedziane przez firmę niecały miesiąc temu, stanowią pierwszą od 1995 roku istotną ingerencję w image portalu.

Jak wyjaśnia rzeczniczka prasowa firmy, Diana Lee, nowy design ma być zachęcający dla użytkowników, ale także dla reklamodawców, którzy do tych użytkowników pragną dotrzeć. Stąd większa ilość powierzchni reklamowej na stronie. Mimo wprowadzenia nowych linków i kategorii (np. "Rozrywka"), utrzymano tradycyjną kolorystykę Yahoo. Miłośnicy ustawień osobistych ucieszą się też, że opcja "personal assistant" umożliwia im łatwe zalogowanie się za jednym zamachem do usług e-maila, kalendarza i książki adresowej.

(Enter)

Dowiedz się więcej na temat: Yahoo | design | szaty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy