Nieopłacalnie sieciowe gazety

Badanie wykonane przez holenderska firmę Van Dusseldorp & Partners wykazują, że (przynajmniej w przypadku Holandii) - sieciowe wydania papierowych gazet są bardzo nieopłacalne i przynoszą duże straty. Reklamodawcy związani z danym tytułem wolą bowiem reklamować się "na papierze", internauci zaś wybierają znacznie bardziej uniwersalne portale.

Badanie wykonane przez holenderska firmę Van Dusseldorp & Partners wykazują, że (przynajmniej w przypadku Holandii) - sieciowe wydania papierowych gazet są bardzo nieopłacalne i przynoszą duże straty. Reklamodawcy związani z danym tytułem wolą bowiem reklamować się "na papierze", internauci zaś wybierają znacznie bardziej uniwersalne portale.

Badania, które objęły 35 czołowych gazet w Holandii wykazały, że średnie zarobki na "sieciowej edycji gazet" wynoszą 8,1 miliona euro, podczas gdy średnie wydatki na ten cel wynoszą znacznie więcej (49 milionów euro, z tego 14,5 miliona na infrastrukturę, 11,8 miliona na marketing i 10,2 miliona na koszty redakcyjne).

Dowiedz się więcej na temat: gazety
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama