Nieopłacalne "rozwijanki"

Jupiter Media Metrix - firma zajmująca się monitorowaniem sieci i przygotowywaniem raportów o "ogladalności" poszczególnych witryn - w tym roku zmieni zasady zliczania liczby odwiedzin stron WWW. Stwierdzono bowiem, że - stające się ostatnio plagą ogłoszenia typu pop-up - zaburzają statystyki,

Jupiter Media Metrix - firma zajmująca się monitorowaniem sieci i przygotowywaniem raportów o "ogladalności" poszczególnych witryn - w tym roku zmieni zasady zliczania liczby odwiedzin stron WWW. Stwierdzono bowiem, że - stające się ostatnio plagą ogłoszenia typu pop-up -   zaburzają statystyki,

choćby przez to, że są one generowane nie przez oglądaną witrynę, a serwer zewnętrzny, z którego "rozwija się ta, denerwująca internautów, reklama. Jednocześnie postanowiono uwzględniać w raportach wyniki z wyszukiwarek (zdaniem JMM wpisanie w wyszukiwarce nazwy firmy także świadczy o zainteresowaniu firmą lub jej produktami). Zmiany wejdą w życie w czerwcu, gdy specjaliści z JMM dokonają odpowiednich zmian w oprogramowaniu monitorującym

(Pozostaje mieć nadzieję, że po ich wdrożeniu z sieci znikną te, złoszczące nie tylko mnie, pop-upy)

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy