Reklama

MSN Direct

Microsoft poinformował, że wkrótce powstanie nowy serwis - dostarczający informacji bezprzewodowo, w technologii SPOT (Smart Personal Objects Technology) ochrzczonej w środowisku mianem "Windows we wszystkim co sie rusza" lub "Windows w zegarku". Pierwsze urządzenia SPOT-owskie (zegarki) mają się masowo pojawić w sprzedaży już na jesieni tego roku.

Serwis (o nazwie MSN Direct) jest obecnie testowany w ośmiu największych miastach USA, po uruchomieniu obejmie zasięgiem cale Stany, a w przyszłym roku jego zasięg zwiększy sie o Europę.

Reklama

Serwis ma dostarczać informacje sportowe, pogodowe, polityczne i biznesowe. Umożliwi również znalezienie informacji o hotelach czy restauracjach oraz grę w proste gry sieciowe. Płatne będa zarówno "SPOT-owe" zegarki (99 USD), jak i korzystanie z serwisu (9,95 USD miesięcznie)

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: zegarki | spot | serwis

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje