"Lajki" na Facebooku pomagają w zakupach

Facebook dotarł nawet na... wieszaki. Brazylijski oddział międzynarodowej sieci sklepów odzieżowych, C&A, postanowił umieścić nad dostępnymi w jego ofercie ubraniami liczniki, wskazujące ile osób polubiło ubrania na Facebooku.

Ile razy zdarzyło wam się wejść do sklepu w galerii handlowej albo jakimkolwiek innym miejscu w poszukiwaniu kilku nowych t-shirtów, za nic w świecie nie mogąc zdecydować się na kupno żadnego z nich? Remedium na tę przypadłość odnaleziono w Brazylii. By nie musieć uganiać się kilka godzin po sklepach, tamtejsi modnisie mogą skorzystać przy wyborze ubrań z podpowiedzi ich rodzimych Facebookowiczów. W większości siła.

Spot promujący inicjatywę Fashion Like

Reklama

W związku z zapoczątkowaną jakiś czas temu inicjatywą Fashion Like, ciuchy w brazylijskich filiach C&A umieszczono na wieszakach wyposażonych w aktualizowane na bieżąco liczniki, pokazujące ile osób uznało daną rzecz za na tyle fajną, by zaszczycić ją kliknięciem w "lubię to". Eksperyment cieszy się podobno dość sporą popularnością, osiągając w ostatnich dniach całkiem rozległą, międzynarodową sławę.

Źródło informacji

gizmodo.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy