Komputer kupujemy dla internetu

Dostęp do internetu jest głównym argumentem dla którego Polacy decydują się na zakup nowego komputera - wynika z danych zaprezentowanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej.

Z danych UKE wynika, że już w prawie dwie trzecie (64,9 proc.) gospodarstw domowych jest wyposażonych w komputer. Najpopularniejsze nadal pozostają komputery stacjonarne - posiada je ponad połowa (51,6 proc.) respondentów, z kolei jedna czwarta respondentów (25 proc.) posiada komputer przenośny.

Reklama

Dlaczego decydujemy się na zakup komputera? Respondenci najczęściej kupowali komputery w celu korzystania z Internetu (66,4 proc.) oraz dlatego, że był potrzebny do nauki (60,3 proc.). Czterech na dziesięciu respondentów kupiło komputer do pracy, trzech na dziesięciu dla dzieci i do zabawy. Wśród osób posiadających komputer w domu ogromna większość (89,1 proc.) ma także dostęp do Internetu.

Dowiedz się więcej na temat: zakup | dostęp | UKE | komputer

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje