Reklama

Internet w pre-paidzie

Koncern AT&T wprowadza w USA usługę dostępu do Internetu dzięki kartom w systemie prepaid. Karty podobne do stosowanych od dawna w telefonii komórkowej będą wyposażone w kody. Ich wpisanie w odpowiednie okienko umożliwi korzystanie z niektórych, odpłatnych stron internetowych, bądź dokonywanie zakupów w Sieci bez konieczności ujawniania numeru karty kredytowej użytkownika.

Przedsięwzięcie to stanowi próbę wejścia AT&T na amerykański rynek mikropłatności internetowych, na którym dotąd firma nie może poszczycić się sukcesami. Nowojorskiemu koncernowi partnerują m.in. spółka Walt Disney, elektroniczny przewodnik miejski Vindigo i portal rozrywkowy AtomShockwave, które będą udostępniać zawartość swoich stron w ramach programu prepaid.

Reklama

(Enter)

Dowiedz się więcej na temat: Parlam | karty | internet

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje