Reklama

INTERIA.PL z górnej półki

Począwszy od poniedziałku, 26 marca 2001, INTERIA.PL rozpoczyna akcję promocyjną "Salon muzyczny dla radionautów". Celem akcji jest prezentacja poszerzonej oferty hipermarketu internetowego Hiperia.

Reklama

W wyniku współpracy z dwoma centrami dystrybucji asortyment sklepu Hiperia został poszerzony o ponad 40 tysięcy pozycji produktów fonograficznych. Dzięki temu użytkownicy Internetu mogą nabywać fonogramy wydawane na rynku polskim przez takich wytwórców jak BMG, EMI/Pomaton, Sony Music, Universal i Warner Music.

Reklama

"Salon muzyczny dla radionautów" jest wspólnym przedsięwzięciem sieci radiowej RMF FM i INTERIA.PL, łączącym muzyczny charakter radia z łatwością dokonywania zakupów w sieci Internet. Promocja odbywać się będzie przez minimum 13 tygodni w wieczornym paśmie RMF.

Codziennie, od poniedziałku do czwartku w programie "Z górnej półki", prowadzonym od 20:00 do 22:00 przez Michała Figurskiego, słuchacze RMF FM maja możliwość wygrania 50 płyt kompaktowych. Osoba, która na podstawie trzech utworów muzycznych odgadnie nazwę lub wykonawcę czwartego wygrywa - w zależności od decyzji prowadzącego - 3 lub 4 krążki CD. Wygrane płyty zwycięzcy będą mogli wybrać z oferty "Salonu muzycznego" (http://salon.interia.pl/), stworzonego z wykorzystaniem bezpiecznych mechanizmów e-commerce supermarketu Hiperia.

Akcji towarzyszyć będzie kampania reklamowa prowadzona na antenie radia RMF FM i w Internecie. Wykorzystane zostaną też standy, rozmieszczone w 40 sklepach muzycznych na terenie całego kraju, z których pobrać będzie można ulotki zawierające kupon konkursowy.

Zainteresowani mogą zajrzeć tutaj

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Polka | RMF FM | RMF | salon | półki

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje