Hoga likwiduje darmową pocztę

Użytkownicy darmowych konto pocztowych w portalu Hoga.pl mogli się spodziewać tego ruchu firmy. Po wprowadzeniu opłat za użytkowanie kont WWW, przyszedł w końcu czas na likwidację darmowych kont pocztowych. To kolejny dowód na postępującą i nieuchronną komercjalizację Internetu.

W oficjalnym piśmie firmy skierowanym do użytkowników darmowych kont pocztowych możemy przeczytać:

Reklama

"Kiedy przed dwoma laty uruchomiliśmy system darmowych kont pocztowych HOGA.PL, byliśmy mile zaskoczeni, że tak wiele osób zaufało nam i założyło skrzynkę właśnie w naszym systemie. Informacje na temat kolejnych dziesiątek tysięcy nowych użytkowników sprawiały nam zawsze ogromną radość, a wyróżnienia przyznane poczcie HOGA.PL przez pisma komputerowe utwierdzały nas w przekonaniu, że zmierzamy w dobrym kierunku.

Niestety rynek reklamy internetowej nie rozwija się tak szybko, jak życzyliby sobie wszyscy jego uczestnicy. Poczta HOGA.PL od samego początku była finansowana z przychodów reklamowych. Wpływy z banerów i wysyłek listów reklamowych nie są wystarczające na zapewnienie dalszego rozwoju systemu pocztowego oraz jego funkcjonowania na najwyższym poziomie. Mając na uwadze przedstawione powyżej okoliczności Zarząd HOGA.PL S.A. podjął decyzję, że od dnia 13 września br. system darmowych kont pocztowych HOGA.PL i 2COM.PL zostanie wyłączony.

Wszystkim, którzy chcieliby zachować dotychczasowe konto pocztowe wraz z aktualnymi ustawieniami: wiadomościami, książką adresową, aktówką, terminarzem itp., z pojemnością rozszerzoną do 100 MB i wieloma dodatkowymi funkcjonalnościami proponujemy skorzystanie z nowej, komercyjnej wersji poczty oferowanej w konkurencyjnej cenie, prowadzonej przez firmę Infocity Sp. z o.o. Więcej informacji znajduje się na stronach poczty po zalogowaniu pod linkiem "zachowaj swój adres"."

(żródło: Web Express: http://weinfo.pl/, opr. Krzysztof Gontarek)

Dowiedz się więcej na temat: firmy | konto

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje