Google bardziej osobiste

Wojna wyszukiwarek sprawia, że nawet firmy o tak silnej pozycji jak Google muszą wciąż pracować nad poprawieniem jakości swych usług. Jednym z najnowszych pomysłów jest mechanizm personalizacji wyników wyszukiwania, znajdujący się już w fazie publicznych testów.

Wojna wyszukiwarek sprawia, że nawet firmy o tak silnej pozycji jak Google muszą wciąż pracować nad poprawieniem jakości swych usług. Jednym z najnowszych pomysłów jest mechanizm personalizacji wyników wyszukiwania, znajdujący się już w fazie publicznych testów.

Od poniedziałku działa beta wersja strony Google Personalized (http://labs.google.com/personalized). Pozwala ona użytkownikowi na stworzenie profilu zainteresowań i pod ich kątem filtruje wyniki wyszukiwania. W przyszłości Google planuje też rozszerzyć możliwości narzędzia o śledzenie zmian zasobów i bieżące wysyłanie zarejestrowanym użytkownikom e-maili z aktualizacjami. Dzięki temu Internauci będą mogli szybko dotrzeć do pożądanych źródeł.

Termin wprowadzenia finalnej wersji narzędzia do serwisu Google nie jest jeszcze znany.

(4D)

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Google
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama