Gearbest zamknięty! Strona została wyłączona

Popularny serwis zajmujący się sprzedażą internetową zniknął na dobre. Ich strona jest nieaktywna od tygodnia, a na ich mediach społecznościowych jest cisza od roku. Klienci, którzy ostatnio zamówili ze strony GearBest zostali na lodzie.

Wszyscy łowcy okazji powinni przynajmniej kojarzyć sklep internetowy Gearbest. Można tam było kupić elektronikę po promocyjnych cenach, które niekiedy znacznie odbiegały od tych z rodzimych sklepów. Doświadczenia konsumentów z Gearbestem były dość skrajne. Jedni byli wniebowzięci, gdyż kupili urządzenie o wiele taniej, niż gdyby poszli do sklepu lub złożyli zamówienie na polskiej witrynie. Inni narzekają na kiepską obsługę klienta i brak wsparcia pozakupowego. Zdarzało się, że produkty dochodziły ze sporym opóźnieniem lub w skrajnym przypadkach klient nie otrzymywał ich wcale.

Reklama

Strona internetowa Gearbest została zdezaktywowana, a przy próbach wejścia na nią pojawia się komunikat o nieważnym URL. Firma do tej pory działała w 23 krajach i miała ponad 50 milionów zarejestrowanych użytkowników. Problemy sklepu internetowego mogą mieć związek ze sprawą w sądzie o bankructwo ich partnera Shenzhen Globalegrow, która trafiła do sądu w czerwcu. To mniej więcej pokrywałoby się z ostatnią aktywnością Gearbesta  w mediach społecznościowych. Ostatni ich wpis na Facebooku został zamieszczony 7 lipca. Natomiast profil firmy na Twitterze jest pusty od niemal roku.

W najgorszej sytuacji znajdują się osoby, które niedawno złożyły zamówienie i nie dostały jeszcze swojego produktu. Istnieje duża szansa, że najnowsze zamówienia nie zostaną zrealizowane wcale. W sieci można znaleźć nagranie CEO Gearbesta, który tłumaczy dlaczego nie może zapłacić dostawcom. W takim razie wątpliwe jest, by Ci nadal dostarczali produkty potrzebne do realizacji zamówień.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: e-commerce
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy