Reklama

eCard ma zyski

Firma eCard odnotowała w ubiegłym roku dwukrotny wzrost zarówno obrotów, jak i liczby transakcji w porównaniu z rokiem 2002. Klienci, korzystający z usług eCard, wydali bowiem w sklepach internetowych w 2003 roku 52,2 miliony złotych, dokonując 205 640 transakcji.

Tylko w grudniu zeszłego roku internauci, odwiedzający e-sklepy obsługiwane przez eCard wydali 9,8 milionów złotych w 35 tysiącach transakcji. W rekordowym czwartym kwartale 2003 roku firma obsłużyła 76,2 tysiące transakcji o wartości 21 milionów złotych. Mówiąc o przyczynach tego sukcesu, przedstawiciele eCard oprócz coraz większej z każdym rokiem gorączki internetowych zakupów wymieniają rozpoczęcie sprzedaży biletów oferowanych przez pierwszego w Polsce taniego przewoźnika lotniczego oraz akcję promocyjną "Hasta la VISA!", prowadzoną wspólnie z Visa International.

Reklama

(Enter)

Dowiedz się więcej na temat: firma

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje