Reklama

E-integracja mediów

Dynamika zmian w środkach masowego przekazu związana jest w przeważającej części z rozwojem internetu. Jak dalej ta światowa sieć zmieni naszą rzeczywistość? - na to pytanie poszukają odpowiedzi uczestnicy Kongresu "Internet i Media", który odbędzie się w dniach 21-22 listopada.

Podczas konferencji największe osobistości świata mediów i branży internetowej będą dyskutować o przyszłości radia i telewizji oraz perspektywach dla "tradycyjnych" mediów i konieczności agregacji informacji. Istotnym tematem będą też prezentacje dotyczące aspektów prawnych i technologicznych, które towarzyszą działalności w internecie, a także roli i rozwoju społeczności wirtualnych.

Reklama

Portal INTERIA.PL przygotuje prezentację dotyczącą przyszłości gier sieciowych i tworzących się wokół nich baz użytkowników.

W ramach kongresu odbędzie się też dyskusja panelowa: Trendy, przyszłość i rozwój mediów z udziałem przedstawicieli Axel Springer, Polsatu, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Telefonii Dialog oraz Eurozet.

- Pierwszy dzień Kongresu uwiecznimy uroczystą Galą wręczenia Złotych Cafek 2007. Statuetki otrzymają laureaci poszczególnych kategorii I edycji Rankingu Internetowych Serwisów Informacyjnych - pierwszego w Polsce badania, w którym oceniane są: zawartość merytoryczna serwisów, ich funkcjonalność oraz faktyczna popularność wśród internautów. - mówi Piotr Długi, Prezes Cafe News. Przedsięwzięcie to koordynowane jest przez Cafe News i realizowane we współpracy z firmą Gemius, Ośrodkiem Badań Prasoznawczych Uniwersytetu Jagiellońskiego i agencją Symetria. Specjaliści z tych firm ocenią internetowe serwisy informacyjne w grupie serwisów ogólnoinformacyjnych oraz w sześciu kategoriach tematycznych, takich jak Kultura i rozrywka, Sport czy Motoryzacja.

Szczegółowy program kongresu oraz listę prelegentów można znaleźć na stronie www.kongres.cafenews.pl.

Jednym z partnerów kongresu jest portal INTERIA.PL.

informacje prasowe/INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: integracja

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje