e-commerce nie wypalił?

Raport przygotowany przez firmę Consumer Reports Online stwierdza, że większość portali sieciowych i stron "środowiskowych" nie potrafi sobie radzić z e-commerce. Jedynym wyjątkiem (potwierdzającym regułę), jest zdaniem raportu - Yahoo! Pozostałe (w tym tacy giganci jak AltaVista, Shop@AOL, Excite@Home's Shopping czy Lycos.com) zostali zaliczeni do grupy, która ma zbyt wiele "dziur" w swoich rozwiązaniach e-commerce, aby można było uznać je za sukces.

Raport przygotowany przez firmę Consumer Reports Online stwierdza, że większość portali sieciowych i stron "środowiskowych" nie potrafi sobie radzić z e-commerce. Jedynym wyjątkiem (potwierdzającym regułę), jest zdaniem raportu - Yahoo! Pozostałe (w tym tacy giganci jak AltaVista, Shop@AOL, Excite@Home's Shopping czy Lycos.com) zostali zaliczeni do grupy, która ma zbyt wiele "dziur" w swoich rozwiązaniach e-commerce, aby można było uznać je za sukces.

I nie chodzi tu wcale o dziury w bezpieczeństwie, ale o niestabilność i trudności ze znalezieniem czegokolwiek w bogatej ofercie, co skutecznie zniechęca internautów od odwiedzin w sklepach tych renomowanych przecież firm. Raport (po angielsku) możesz znaleźć tutaj

NewNews
Dowiedz się więcej na temat: e-commerce
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy