Denerwujące pady

Badania wykonane przez ZDNet Australia dowodzą, ze ponad 75 procent internautów z wyspy kangurów nie jest zadowolonych z jakości usług świadczonych przez tamtejszych dostawców. Denerwujących "padów" serwera uniemożliwiających przez jakiś czas dostęp do sieci doświadczyło w mijającym roku 78 procent badanych. Internauci zarzucają ponadto providerom kompletne lekceważenie zasad bezpieczeństwa. Ich zdaniem dostawcy zadowalają się podpięciem łącza i pobieraniem opłat.

Badania wykonane przez ZDNet Australia dowodzą, ze ponad 75 procent internautów z wyspy kangurów nie jest zadowolonych z jakości usług świadczonych przez tamtejszych dostawców. Denerwujących "padów" serwera uniemożliwiających przez jakiś czas dostęp do sieci doświadczyło w mijającym roku 78 procent badanych. Internauci zarzucają ponadto providerom kompletne lekceważenie zasad bezpieczeństwa. Ich zdaniem dostawcy zadowalają się podpięciem łącza i pobieraniem opłat.

Nie instalują filtrów antywirusowych, nie dbają o zabezpieczenie danych i e-maili klientów przed włamaniem, dopuszczają także zarzucanie skrzynek spamem. Niekiedy trudno jest tez dostać się na serwer własnego providera. Czasami trzeba wykonać kilkanaście prób, aby uzyskać połączenie. W zamian nie uzyskuje się nawet słowa przeprosin (nie mówiąc o obniżeniu opłat). Kilku zdesperowanych internautów ma nawet zamiar wystąpić w tej sprawie do ombudsmana (odpowiednika rzecznika praw obywatelskich). Badania wykonano na próbce 568 osób deklarujących przebywanie w sieci dłużej niż godzinę dziennie.

Reklama

Skąd my to znamy

Dowiedz się więcej na temat: procent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy