Reklama

Czego nie lubią e-klienci?

Z badań opinii publicznej wynika, że klientów sklepów internetowych szczególnie zraża brak odpowiedzi na e-maile z pytaniami i wątpliwościami.

Sondaż, przeprowadzony przez Jupiter Media Metrix wykazał, że niedostatek sprawnie działającego działu obsługi klienta (odpowiadającego w ciągu sześciu godzin) u internetowego sprzedawcy skłania do rezygnacji do korzystania z jego usług znacznie więcej osób, niż w przypadku tradycyjnych sklepów. 57% badanych stwierdziło, że jakość tej usługi ma decydujący wpływ na ich dalsze decyzje co do zakupów. Ośrodek badań tłumaczy ten fakt brakiem kontaktu twarzą w twarz z obsługą sklepów w Sieci i większą obawą przed byciem oszukanym. Dodatkowo, sklepy internetowe nie zdążyły stać się jeszcze powszechnie popularne i klienci potrzebują więcej czasu, by nabrać do nich zaufania.

Reklama

Źródło informacji: ENTER Infoserwis

Dowiedz się więcej na temat: sklepy

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje