Co kupujemy?

Roland Berger and Partner przeprowadziła badania na temat tego, co najchętniej jest kupowane w sieci. Ankieta została przeprowadzona na próbce 6,000 osób z sześciu krajów

Roland Berger and Partner przeprowadziła badania na temat tego, co najchętniej jest kupowane w sieci. Ankieta została przeprowadzona na próbce 6,000 osób z sześciu krajów

Amerykanie najchętniej kupują książki i kompakty, Anglicy - drobne, lecz wykwintne i drogie podarunki (zegarki, biżuteria), Chińczycy - porcelanę, natomiast w trzech pozostałych badanych krajach (Francja, Niemcy i Włochy) - najchętniej kupowane przez internet są produkty spożywcze. Głównym uzasadnieniem tego dość zaskakującego wyboru jest przede wszystkim "świeżość" produktów. "W internetowym sklepie nic nie leży dłużej niż 3 dni, a kiedyś w supermarkecie zaobserwowałem, że wybrane przeze mnie jabłko w ciągu godziny było dotknięte przez 11 ludzi - stwierdziła jedna z ankietowanych osób. Kupowanie przez internet jedzenia "zaoszczędza także czas młodym, pracującym kobietom" - stwierdziła kolejna ankietowana

Reklama
NewNews
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy