Carrefour wchodzi w sieć

Sukces Tesco, uznanego za najlepszą sieć supermarketów w sieci europejskiej znajduje naśladowców. Kolejną siecią supermarketów, która rozpoczyna przygodę z internetem jest Carrefour. Jego klienci uzyskają mają dostęp do ustawionych w sklepach internetowych kiosków, które połączą ich ze stroną carrefourocio.com. Ze strony tej będzie można nabyć ponad 2000 artykułów niedostępnych w sprzedaży tradycyjnej.

Carrefour zaczyna jednak z nieco mniejszym rozmachem niż Tesco, na początku obejmując internetem tylko kilka supermarketów w Madrycie i Pampelunie. Jeśli ten eksperyment się powiedzie Carrefour "zinternetyzuje" wszystkie swoje 115 sklepów w Hiszpanii i pomyśli o dalszej "ekspansji na Europę"

Dowiedz się więcej na temat: Tesco

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje