Najciekawsze funkcje aplikacji bankowych
Współcześnie bankowe aplikacje mobilne stały się jednym z popularniejszych sposobów korzystania z usług banku. Konto osobiste i inne konta bankowe może być obecnie obsługiwane za pomocą naszego smartfona.
Konto osobiste lub inne konto bankowe (np. w Citi Handlowy lub innym banku) powinno oferować obecnie dostęp do pieniędzy i wiele innych funkcji przez aplikacje mobilne, które biją rekordy popularności. Na co możemy liczyć teraz i w przyszłości? Przyjrzyjmy się najciekawszym funkcjom, z których można korzystać za pomocą aplikacji mobilnych.
Osobisty księgowy w twojej komórce
Bankowe aplikacje mobilne dają klientom niezwykłą wygodę i komfort. Nie trzeba się bez przerwy logować na swoje konto osobiste, by móc śledzić bieżące saldo, wydatki, płatności itd. Aplikacje podliczą za nas nasze wydatki, zrobią zestawienie z innymi miesiącami, pokażą na co najwięcej wydajemy, gdzie wydajemy, itd. Oznacza to, że taka aplikacja mobilna może pełnić w naszym życiu rolę osobistego księgowego, który pilnuje naszego budżetu. Odpowiednio zaprogramowana pod nasze potrzeby może nam pozwolić rozsądniej gospodarować środkami na koncie, a także oszczędzać, dzięki wielu programom lojalnościowym.
Mobilne banki nowoczesności
Dla osób, które zatrzymały się na nowoczesnej możliwości konta internetowego, internetowych kredytów itd., niektóre wiadomości o nowinkach bankowych mogą się wydawać jak nie z tego świata. Bankowość mobilna rozwija się w ekspresowym tempie, bo właśnie tam teraz toczy się walka o klientów pomiędzy bankami.
Oto najbardziej niesamowite funkcje bankowych aplikacji mobilnych:
• logowanie się na konto bankowe za pomocą skanu własnego palca,
• logowanie się na konto osobiste za pomocą rozpoznawania głosu,
• zarządzanie kontem za pomocą dyspozycji głosowych (zobacz ile wydałem, pokaż stan konta, pokaż ile procent moich wydatków wynoszą, porównaj wydatki w, zrób przelew, zapłać za) i wiele, wiele innych,
• zakładanie rachunku bankowego przez aplikację (wysyła się zdjęcie dowodu osobistego i to wystarczy),
• wykonanie przelewu za pomocą zrobienia zdjęcia fakturze lub kwitowi zapłaty,
• wykonanie przelewu bez znajomości nr konta odbiorcy, a np. wyłącznie jego nr telefonu,
• zmiana PIN-u na karcie i jej zastrzeżenie,
• płatność w sklepach telefonem,
• wypłacanie pieniędzy z bankomatów bez konieczności użycia karty,
• kupno biletów komunikacji miejskiej,
• wyszukiwarka sklepów w okolicy, w której znajduje się klient, które prowadzą program lojalnościowy lub oferują zniżki dla konkretnego klienta (bo np. posiada konkretną kartę kredytową),
• możliwość zaciągnięcia pożyczki,
• podwyższenie salda na karcie kredytowej,
• zapłata za parking miejski.
Inne, coraz częściej dostępne funkcje to:
• możliwość sprawdzenia salda konta (można zastosować taką funkcję, dzięki której saldo będzie widoczne ciągle w tle i aktualizowane na bieżąco),
• możliwość wykonywania przelewów na dowolne rachunki,
• funkcja geolokalizacyjna, dzięki której dowiemy się, gdzie są najbliższe bankomaty i banki.