Reklama

Wizualizacja obrazu w wydaniu Philipsa

Firma Philips opracowała technologię, która wyświetla reklamy i grafikę na różnego rodzaju powierzchniach,

Technologia materiału nosi nazwę photonic textile technology i chociaż powstała dopiero teraz, to jej wczesne prototypy były prezentowane na targach IFA 2005. Od tego czasu poczyniono znaczny postęp w pełnym zintegrowaniu nośników informacji wizualnej z tekstyliami. Świecące tekstylia Lumalive są już gotowe do wykorzystania przez firmy z branży promocyjnej, które poszukują nowego, mającego duże oddziaływanie, środka przekazu.

Reklama

Święcące materiały Lumalive mają wbudowane elastyczne diody emitujące światło LED (Light Emiting Diods) , w pełni zintegrowane z materiałem - obraz powstaje bez ryzyka utraty miękkości przez tkaninę. Na tkaninach można wyświetlać m.in. pełnokolorowe animacje, grafikę, zmieniające się dynamicznie obrazy, krótkie teksty, itp. Tkaniny drapowane, poduszki czy obicia mebli wyświetlając przekaz mogą wzmocnić doznania użytkownika i pozytywnie wpłynąć na jego nastrój.

PG

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje