Zune - czy to się sprzeda?

Microsoft obiecuje, że do czerwca 2007 roku sprzeda milion egzemplarzy Zune. Jednak po początkowej inwazji na sklepy, klienci wybierają inne odtwarzacze MP3.

Obietnice giganta z Redmond brzmią optymistycznie, ale Zune nie trafia do najważniejszej niszy na rynku odtwarzaczy MP3 - ludzi w wieku 15 do 35 lat. Na razie nowy produkt kupili jedynie fani elektroniki i nowych technologii - to za mało, aby osiągnąć sukces.

Apple, twórca iPoda, niczym Microsoft w świecie systemów operacyjnych, ma monopol na odtwarzacze MP3. Firmie z jabłkiem udało się stworzyć "modę na iPody" - odtwarzacze stały się produktem lifestyle'owym, wyznacznikiem statusu. Gigant z Redmond stosuje tą samą taktykę.

Na razie nie ma informacji na temat polskiej premiery Zune.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy