Zastępczy telewizor za popsuty model

Samsung wprowadza program Ekspres Serwis, którym objęte będą wszystkie dostępne w Polsce telewizory 3D LED TV (i lodówki typu side by side). Zamiast wydłużać gwarancję, producent proponuje inne, prokonsumenckie rozwiązanie. Jakie?

Następnego dnia roboczego od zgłoszenia usterki uniemożliwiającej działanie sprzętu, do drzwi klienta zapuka serwisant, który usunie problem, a jeśli naprawa będzie wymagała więcej czasu, dostarczy produkt zastępczy. Nieprzypadkowo program Ekspres Serwis rusza w trakcie mundialu i przed wakacjami, bo właśnie w tym czasie pewność, że nie zawiedzie nas telewizor jest kluczowa.

Ekspres Serwis rozszerza warunki standardowej 24-miesięcznej gwarancji o zapewnienie usunięcia sprzętowej usterki następnego dnia od zgłoszenia problemu pod specjalnym numerem infolinii. Gdy naprawa nie jest możliwa na miejscu, producent sam zabiera niedziałający sprzęt, a na czas serwisowania daje swoim klientom urządzenie zastępcze.

- Chcemy, by nasi klienci mieli pewność, że kupując nasze urządzenia, będą mogli cieszyć się ich niezawodnym działaniem. Wierzymy, że to ważniejsze, niż przedłużanie w nieskończoność okresu gwarancji, której zapisy niewiele znaczą dla kogoś, komu nie działa telewizor czy lodówka. W takich wyjątkowych sytuacjach najważniejsza jest błyskawiczna naprawa, a taką gwarantuje Ekspres Serwis - mówi Marcin Bołbot, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w Samsung Electronics Polska.

Reklama

Gwarancja na telewizory 3D LED TV obejmuje zasięgiem całą Polskę. Gwarancja dotyczy urządzeń zakupionych na terenie Polski oraz zarejestrowanych na stronie internetowej www.ekspres.samsung.pl w ciągu miesiąca od daty zakupu.

Modele telewizorów 3D objęte gwarancją Ekspres Serwis:

- UE40C7000WWXXH,

- UE40C8000XWXXH,

- UE46C7000WWXXH,

- UE46C8000XWXXH,

- UE55C7000WWXXH,

- UE55C8000XWXXH.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama