Reklama

Transparentny ekran LG T-OLED

Transparentny ekran OLED z linii LG Digital Signage dla firm /materiały prasowe

LG zaprezentowało jedno z najbardziej innowacyjnych rozwiązań wśród wyświetlaczy wykorzystywanych np. do reklamy - transparentny ekran OLED (T-OLED). Technologia z pikselami emitującymi światło pozwala na produkcję ekranów, które pod względem transparentności czterokrotnie przewyższają zbliżone, konkurencyjne rozwiązania.

Reklama

Transparentność T-OLED wynosi aż 38 proc., podczas gdy największa przezroczystość osiągana przez panele LCD to tylko 10 proc.. Gdy widzowie patrzą od przodu, przedmioty znajdujące się za ekranem tworzą całość z wyświetlanymi treściami. Przednia warstwa zabezpieczająca przed promieniowaniem UV sprawia, że wyświetlacz idealnie nadaje się do zastosowań w witrynach sklepowych, przyciągając wzrok przechodniów. 

Ze względu na szeroki kąt widzenia, wyświetlany obraz jest dobrze widoczny dla osób podchodzących do wyświetlacza z dowolnego kierunku. 

Reklama

Gdy widzowie stoją na wprost ekranu, wyświetlane zdjęcia i filmy nakładają się na przedmioty umieszczone za ekranem. Gama dostępnych zastosowań T-OLED wykracza jednak daleko poza witryny sklepowe i zdaje się być ograniczona tylko wyobraźnią człowieka. W odróżnieniu od innych transparentnych wyświetlaczy, w panelu T-OLED przezroczystym kolorem jest czarny a nie biały. 

Możliwości montażu T-OLED zaprojektowano tak, aby zapewnić zarówno dobry wygląd zainstalowanego wyświetlacza, jak i łatwość montażu. Wyświetlacz waży niecałe 14 kg i jest dostępny w dwóch wersjach: Open Frame oraz Standalone. Wersja Open Frame wygląda jak 55-calowa tafla szkła i może być instalowana pojedynczo lub wbudowana w ścianę wideo 2 x N. Elementy sterujące mogą być ukryte w odległości nawet 1,6 m od wyświetlacza. 

Wersja Standalone to pojedynczy panel z elementami sterującymi, wbudowanymi w podstawę.  

Cena referencyjna ekranu T-OLED to 111 000 zł netto.


Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje