Toshiba Places - dostęp do usług internetowych telewizora

Toshiba przedstawia telewizory z bezpośrednim dostępem do funkcji streamingu i innych usług platformy Toshiba Places.

Toshiba wyposaża telewizory w funkcje pozwalające na bezpośredni dostęp do usług sieciowych Toshiba Places. "Toshiba Places" jest częścią wizji Multi Screen pozwalając użytkownikom na zakup i dostęp do treści internetowych - przez ich własne urządzenia, użytkowane przez rodzinę oraz przyjaciół. W drugim kwartale 2011 roku Toshiba planuje wprowadzenie na rynek europejski telewizorów z bezpośrednim dostępem do platformy Toshiba Places. Telewizory te będą zróżnicowane pod względem cenowym oraz wielkości przekątnej ekranu zaczynającej się od 32".

Reklama

Według badań niezależnych analityków , popyt na telewizory z dostępem do internetu wzrośnie na całym świecie z ok 40 mln w 2010 roku do 118 mln w roku 2014. Analitycy rynku spodziewają się, że jedna trzecia z tego przypadnie na rynek europejski. - Uważamy, że chęć korzystania przez użytkowników z usług sieciowych dostępnych z poziomu telewizora jest ściśle powiązana z łatwością obsługi -, mówi Sascha Lange, kierownik marketingu produktów wideo Toshiba Europe. - Nie wystarczy zapewnić sieciową platformę usługową. Toshiba Places redefiniuje sposób w jaki widzowie korzystają z usług internetowych - chcemy aby dostęp do nich był maksymalnie wygodny i nie zmuszał telewidza do zmiany wygodnej pozycji jaką zajmuje na kanapie przed telewizorem - dodał Lange.

Bez względu na to czy klient korzysta z telewizora, notebooka, netbooka czy tabletu, interfejs Toshiba Places będzie taki sam pod względem wyglądu i sposobu obsługi. Toshiba Places pozwala konsumentom na zarządzanie treściami, które w ciągu dnia uruchamiają na urządzeniach różnego typu. Korzystając z Toshiba Places z poziomu telewizora użytkownik uzyskuje dostęp do szerokiej gamy usług dostępnych poprzez sieć. Strefa Marketplace umożliwia dostęp do treści multimedialnych takich jak filmy, zdjęcia i muzyka. Toshiba Places pozwala na współdzielenie multimediów nie tylko pomiędzy urządzeniami użytkownika, ale również urządzeniami przyjaciół i rodziny.

Jak działa Toshiba Places:

INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Toshiba
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama